piątek, 5 czerwca 2009

sroda 4

Odbywamy pielgrzymke do kosciola skutecznego:)......najtrudniejsza
czescia tej pielgrzymki jest znalezienie miejsca do
parkowania...wypisuje specjalan intencje do sw Antoniego...zawsze go
lubilam:)..i wrzucam do kasetki + 5 euro:)

Postanawiamy z L kupic na spolke aparat foto :)....ale ja sie upieram,
ze najpierw musze zobaczyc ta jego kase na jego koncie.....szukamy
banku...kasa jest:)...szukamy aparatu...kupujemy Canona 1000 D z
obiektywem 18-55 mm...nigdy nie widzialam, zeby L  sie z czegos tak
cieszyl:)
..milo mi.....ciesze sie jego radoscia, ale ja mam teraz cos innego w glowie.
..wyludzam od goscia w sklepie foto darmowa karte pamieci i futeral :)...ja poznaniara :)

Jedziemy do mojego GP...lekarza pierwszsego kontaktu........moze mnie
przyjac za pol h ..wiec jedziemy z L do fryzjerki Polki niedaleko....L
obiecal mi, ze jak kupimy aprat to bez szemrania pojdzie do
fryzjera:)..on tego nienawidzi.
Wracam do mojego dr Leonarda........przepuszczam dziecko z temp, bo
nie bylam wczesniej zapisan...a maly placze a ja czuje sie dobrze :)
Dr Leonard mnie zszokowal...wiedzial juz wszystko. Tutaj jest chyba
taka procedura,ze dr OS go powiadamia...lubie dr Leonarda, taki
smieszny dziadzius, ten co mnie lapal za biust......pytam go kto to
byl ten mlody co mnie przyjmowal pierszy raz jak bylam i mi wypisal
skierowanie na badaniae piersi......czy to syn ?
Nie...to partner...wtedy dr Leonard mial urlop.
Dr Leonard pyta czy moze zobaczyc ta piers, czy poczuc:)...prosze
bardzo:)...i tak nic nie czuc, tylko boli i czuc marker..."wstazeczke", ktora mi zostawili po badaniu....dlatego wiem skad  siwe zwial symbol rozowej stazeczki.
Wyglada na to, ze jest super zadowolony ze udalo mu sie mnie
znalesc...tzn wyszlo na to, ze on jest taki specjalista wielki:), ze
wykryl raka w takim wczesnym stadium..tak mysla  w klinice... on i ja
wiemy ze to nieprawda. Pyta mnie jak to sie stalo,ze dostalam
skierowanie??:)...zwykle bada GP i na tym koniec...a mojego guzka nie
czuc
....w klinice mnie badalo 2 lekarzy i zaden nic nie wyczul..wyslal
mnie na mammo tylko!!!!!!!!!! dlatego, ze mialam te papiery z Polski ze
mam BRCA:)
...GP mi wypisuje papiery do sociala, bede je musiala odbierac co
tydzien i wrzucac do skrzynki w socalu...kase dostane na
konto.........nic juz mnie nie obowiazuje..podpisy, lazenie do
urzedow...Dr Leonard traktuje mnie jakos szczegolnie......idzie ze mna
do recepcjonistki...tlumaczy jej jaka mam sytulacje i ze przymkna oko
i ze chociaz to nielegalne moga ten papier dac L...
Pytam recepcjonistke czy robi sobie mammo ...nie :(
...tlumacze jej ze trzeba !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz