niedziela, 14 czerwca 2009

niedziela 2

Troche przeszlam ostatnio...krepujacych rozmow pt np..........jak
technicznie wyglada odtwarzanie sutka :)...ale chce wiedziac jak to
zrobia.
...albo wybieranie roziaru mojego przyszego biustu.........takie mam
teraz dylematy...:).....homerowaskie iscie:)
Tzn tak naprawde to ja dylematu nie mam - chce miec taki sam rozmiar
biustu jak przed mastektomia, tylko nie wiem dokladnie jaki mam
rozmiar miseczki. Lekarzowi podalam, ze D...a  w domu sobie
uswiadomilam, ze dawno nie kupowalam stanika i wogole nie bylam
przygotowana na takie pytania!
...a poniewaz mam taka fobie, ze nienawidze jak mnie metka gryzie,
wiec we wszystkich nowych rzeczach...bieliznie tez..... zaraz po
zakupie wycinam metke  + piore wszystko zanim to zaloze pierwzy raz :)
...nie mam na zdanym staniku metki!
W PL przejde sie do jakiegos sklepu i poprzymierzam...i podejme decyzje :)

...ogolnie to tragikomedia to wszsytko...np pn dr sprawdza czy mam
dosc skory (czytaj tluszczu:) na brzuchu i czy to starczy na
przeszcze, bo musza jakby zaszyc ten "dziury" ktore zosatan po odjeciu
piersi...na szczescie ja ostanio dbalam o siebie i mam piekna oponke i
starczy...a Leszek sie ofiarowal,ze moze zostac dawca "tkanek" dla
conajmniej kilku kobiet...taki ma nadmiar tkanki:) w okolicach brzucha
:)

....albo siedzielismy z panem Kapeluszem i PP...i
ogladalsimy silikony:)...mozna bylo podotykac:)....a p.Kapelusz byl
tak zestresowany, ze na koncu to musielismy my go z L pocieszac:)
Powiedzial, ze  juz nie chce tlumaczen na onkologi!......i zapytal czy
moze mi zadac dodatkowe pytanie....???gdzie sie robi te badania
piersi, bo on po niedzieli tam swoja laske wysyla!

...no i gartulowal mi poczucia humory apropo biustu Victori Beckam :)
-----------------------
...wiesz nie moge uwierzyc, ze to sie dzieje naprawde:(
----------------
Wczoraj prawie zemdlalam w Lidlu:((.......niby mowili, ze po biopsji
bede sie czula slabo, ale az tak ???????...a ta droga dopiero sie
zaczyna.
...Beata mnie pocieszyla, ze ona tez tak mniala po biopsji...to bardzo
dodaje otuchy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz