środa, 10 czerwca 2009

sroda 3

> Pewnie zapytaja o rozmiar... co powiesz?

Taki sam :)...chyba, ze beda radzic cos innego, ale ogolonie czytalam
(nic nie robie tylko o tym czytam w necie:), ze najlepiej wybrac
podobne w wielkosci, bo przez cale zycie nasz kregoslup przyzwyczail
sie do takiego obciazenia i jak sie przsadzi z wielkoscia to sa poznie
zwyrodnienia kregoslupa.
... moja wielkosc i tak mi sie podoba.


A mozna dotknac przed
> zalozeniem...?

Nie wiem, glupio mi o to pytac...poprosilam na ta rozmowe o tlumacza,
wole wszsytko wypytac dokladnie...szpital bez problemu to
gwarantuje...teraz mysle,ze mogla poprosic o kobiete, bo jakos mi
glupio pytac o ewentualna rekonstrukcje sutka faceta...lekarza jakos
latwiej a tlumacza nie:)
...ale mam nadzieje, ze tam pracuja ludzie co mysla o tym, ze tlumacz
do Departamentu Raka Piersi to najlepiej ...tlumaczka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz