czwartek, 9 lipca 2009

czwartek 2

Dlaczego zachorowalam i dlaczego teraz:

-bo teraz jest najlepszy na to czas...mam czas na chorowanie...ma L, mam pomoc, wsparcie, zasilek..tylko powaznie chorowac:)
-bo jest kryzys i nie ma nic innego do roboty:)
-bo guzek jest maly ...i nie zdazyl urosnac
-bo nie mam dzieci (niestety:(, wiec (na szczescie) nie boje sie, ze je zostawie
-bo jestem w Ire a w Ire wszystko idzie duzo sprawniej, szybciej robia mi badnaia, szbycie bedzie operacja, bo w Ire zrobia mi rekonstrukcje
-bo pewnie moja choroba uratuje zycie komus innemu...choruje zamias kogos, komu z pewnosci bardziej potrzebne jest zdrowie!
-bo w tym samym czasie choruje Beata i mam z kim porozmawiac i z kim sie wzajemnie wsperac
-bo czas najwyzszy, zeby schudnac:)
-bo czas najwyzszy by wymyslic jakis dobry sposob na zycie

*jak cos mi sie jeszcze przypomni to dopisze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz